Mitt perfekta lilla kaos...

Låååång dag...

Publicerad 2010-08-14 20:48:57 i Vardagligt,

......VÄLDIGT LÅÅÅNG!!
Men samtidigt VÄLDIGT rolig!!
Man känner ju sig som ett barn på julafton när man tittar ner på sin aldeles egna (proppfyllda) sminkväska här *HURRA*=)
O JESUS va tomt det är utan barn!!
I vanliga fall kan man ju slänga i sig maten o ha ett samtal om precis allting på 10 min.
Det är man ju van vid=)
Ingen som springer runt benen på en, ingen som spiller eller ska läggas direkt efter maten osv.
Snudd på himlen?
Ifs så är det väl så när man jobbar på vardagarna också men det här känns inte riktigt som något jobbigt att göra.
Detta är ju verkligen himmelriket för mig!!!

Vilket fall, dagen har varit jättebra!
Men jag är aldeles för trött för att skriva nåt vettigt..
Det får komma senare i veckan helt enkelt=)
O sen får jag inte skriva nåt vettigt heller för den delen för då blir min lärare arg=)
Det är första gången som jag varit på ett "upprop" o "välkommen-till-oss-tal" där någon frågar om man bloggar.
Bloggar?, tänkte jag...
Räknas det om man skriver om sin händelserika? vardag o roliga citat ifrån barnen? är det verkligen det hon menar?
Sen förtydligade hon sig med att förklara att tydligen hade någon tjej som gått där innan varit smart nog att lägga upp i stort sett hela kursplanen på sin blogg.
Då kan jag ju förstå hennes undran lite, ifall någon av oss bloggade...
Men nej, det har jag inte tänkt göra!
Vet ni hur mycket jag har betalat för att gå den här utbildningen?
O skulle jag bara ge bort allt det till någon helt gratis?
Nix, skulle inte tro det!
Tips o råd givetvis...men nej inte allt=)

Pelle liten blev så glad när jag kom hem nu!
Vet ifs inte vem som blev gladast, jag eller han?=)
Har saknat honom såååå mycket idag!!!
Men lite mys, lek o bus hann vi med innan han slockanade i mina armar med vällingflaskan i handen! *kärlek*

Nu blir det tvätta penslar o packa väskan till imon!
Sen blir det mys med mannen...
O tillsist blir det sängen=)
Hur tidigt får man gå o lägga sig utan att det är snudd på barnsligt?
Jag väntar 1 timme till....om det nu är möjligt=)

Vill ni ha en bild på min nya familjemedlem?
(sminkväskan pratar jag givetvis om nu=))


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela