Mitt perfekta lilla kaos...

Lillgurkan o jag...

Publicerad 2010-08-18 17:17:33 i Roliga barn,

...pratade i telefon nyss!
Inte för att jag va favorit personen direkt för så fort hon fick luren så sa hon:
- HEEEEJ Fiiiiia, love pata lele.
-jasså du, vill du inte prata med fia då?
- ehheee....lale?
- Han gör mat till fia, men jag kan sjunga lite för dig?
- JA!!!
- Ska vi ta imse? kan du den?
- Love nynna
- Ja du får också sjunga. Då kör vi...ett....två...tre...imse vimse spindel (trala la lala)
När skönsången är klar ber hon geast om mer. Tror jag det med den fina stämman=)
- Ska vi ta bä bä vita lamm nu då?
- Bä bä ita laaaam, ha dö nånnne uuuueeehhh
Hahaha, finns det nåt bättre än när små sjunger!! SÅ SÖTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela