Mitt perfekta lilla kaos...

"Man måste ta sig genom vintern för att se solsken"

Publicerad 2010-08-07 08:50:41 i Vardagligt,

Tack, Malin för de fina orden!

Natten va tung för oss alla!
Basse vrider o vänder sig så sängen knakar
"den där lille" (ja herregud) han vakande runt kl 23, ÜBERLYCKLIG över att se mig.
- HEEEEEJ MAMMA!
Dock somnade han om rätt snabbt (tack gode gud för det).
Själv blev jag aldrig trött av läsandet igår men lyckades somna efter en timme eller två.
Boken börjar ta slut nu....jäkla skit=)

Dagens bravader går mest ut på att köra bil tror jag!
Basse ska lämnas hos sin farmor
Jag ska luncha hemma hos Mamma & Pappa
O sen ska vi hem o sola?!
Tusan, det kan väl få vara fint väder de sista dagarna innan jobbet!?
Usch, hörde ni??
Jobbet??!
Nu va det slut på den här semestern minsann...
Tänk att man går o längtar ett helt år efter dessa 4 veckorna o sen är dom över på ett kick!
Men jag gråter inte blod...det är ju nu allting börjar=)
2 Veckor kan jag stå ut med...sen börjar pluggandet...SPÄNNANDE!
Men nu tänker vi på annat för annars får jag ont i magen av nervositet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela