Mitt perfekta lilla kaos...

Med ett leende på läpparna...

Publicerad 2010-08-09 21:25:28 i Vardagligt,

...tog hon sig till jobbet imorse...
Ja det är faktiskt sant=)
Allting gick nästan FÖR bra!
O vilket skitväder sen?
Då kan man ju lika gärna gå o jobba!
Hellre det än o försöka roa två barn här hemma=)

Sen gör det nog mycket att jag faktiskt har ett slutdatum nu...eller va tror ni?=)
Jag ska ju inte vara kvar på jobbet "för alltid" längre=)

Men dagen blev så kort när man kom hem...
Nästan lite snopet...
Hämtade barnen, handlade lite snabbt, kom hem o hoppade studsmatta, badade dom...
O sen...
Ja sen va det kvällen...
Äta...mysa...sova!
Jaha?
det va det?!?

O imorgon blir det väl inte bättre!
Då ska jag till banken...*STOR SUCK*
Är inte det bland det tråkigaste man kan göra?!?!
Det slår ifs INTE tandläkaren...
För det är riktigt tråkigt..
o otäckt!
Apropå det så fick Pelle liten sin första tandis tid nu för ett tag sedan!
Det ska bli VÄLDIGT SPÄNNANDE vill jag lova!
Speciellt när han gillar att gapa på beställning så mycket som han gör=)
Jag kommer ihåg basses första besök där...
Med henne va det absolut inga problem!
Hon gapade så fint o gapade tom lite extra.
- Nej lilla vännen vi är klara nu, nu behöver du inte gapa mer
Så lät det då, jag kan ju bara tänka mig vad det kommer låta nu=)
- såja såja gapa stort för snälla tandläkaren...snälla?...det är inte farligt? lite lite lite kan du väl gapa? SNÄLLA?

Som sagt, ska bli spännande...=)

Nu blir det duschen, boken, sängen...
Någonting säger mig att jag inte kommer le lika mycket imon nämligen...
Tisdagar är ALLTID värst=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela