Mitt perfekta lilla kaos...

Min kära man är inte som andra han...

Publicerad 2010-08-26 13:02:38 i Vardagligt,

...fyndig överskrift va??=)

O sann är den också.
Igår va han så nöjd för han hittade ett jättebra tandskydd till sig.
Ni vet sånt där man ska ha så man slipper bli av med tänderna när man får en smäll i truten=)
Det här tandskyddet det va så bra, sa han, att man kan äta, andas, o prata med det.
Det kan ha varit det roligaste jag någonsin har hört...
O det värsta är att det stod så på förpackningen också...andas?!?...gud...
*skratt*

För att få till det här tandskyddet så det ska passa i just hans mun så måste man först koka det lite.
Sen ska man skaka av vattnet o sen ska man stoppa in skyddet i munnen o bita så att det görs en avgjutning av tänderna.
Låter inte så krångligt va?
Någon som ens reagerar och tycker att någonting verkar oklart eller kanske rent av dumt att försöka sig på?!?
Vill ni ha en ledtråd?
Det har med varmt i munnen att göra?!
Just det ja:
Hur jäkla smart är det att bara skaka av vattnet och sen köra in den varma grejen i munnen?!
Inte så smart visade det sig.
Det syntes ingenting på honom förrän vi skulle gå o lägga oss. *haha*
Då visade han upp sin överläpp som på något vis hade lyckats bli dubbelt så stor som hans underläpp.
Ett tag blev jag rädd att han kanske skulle lyckas kväva sig själv med läppen i sömnen...
Eller att han sklle bli rädd om han vaknade mitt i natten o helt plötsligt hade läppen runt huvudet...
Jag va förbered på det värsta i natt kan jag säga...
O så hände ingenting=)
Snopet...?!?
Han ser lika rolig ut dock...
O när vi pussas så är det skit knepigt, för det känns inte som han.... =)

Så snälla för er som ska prova detta hemma, va försiktiga (re)....

 

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-08-26 13:52:55

Haha så roligt!! Skrattar så jag nästa trillar av stolen. Haha har du ingen bild? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela