Mitt perfekta lilla kaos...

Nu ska jag ut o mäta...

Publicerad 2010-08-23 15:59:26 i Vardagligt,

...sträckan jag brukar springa=)
Lungt o fint ska det promeneras runt med den fina stegräknaren (som legat så fint i lådan i säkert 2 år =))
Den som spar han har...=)

Försöker just nu övertyga dom två små barnen att detta är JÄTTESPÄNNANDE!!
Den lille är inte så svårt, det är värre med den andra=)
- Ska vi bara gå mamma?!?!?!!
Ja...onödigt va?!=)

Jag bad mannen springa min runda för någon dag sen.
Mest för att se hur långt han trodde det va.
Han springer ju längre än mig så jag tänkte att säger han att han hade kunnat springa två varv så hade jag kännt mig skitkass...
Han kom hem BRA ANDFÅDD (fast det kunde han ju inte visa allt för tydligt=))
Så vi kanske inte är allt för långt ifrån varandra ändå...till hans stora olycka=)
Ska bli spännande.
Jag tror att det måste ligga runt 3 km...
Han tror närmare 3,5 eller mer...
(den som vinner får ligga överst) *skratt*

Erika: jag slutar på fredag så imorgon skriker vi högt o tydligt: TVÅ!! =)
Mamma: Tack=)
Så lustigt att jag skrev "räkna ner" men det vi kommer pyssla med är istället att räkna upp...
Ja ja...vi räknar till 5 (det magiska talet...eller nåt?!?)...så på 5 smäller det!
Då är jag officiellt plugghäst=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela