Mitt perfekta lilla kaos...

Roligare har man haft!

Publicerad 2010-08-16 11:15:09 i Vardagligt,

Känns väl sådär att jobba idag om jag får vara ärlig=)

Nu vet man liksom hur roligt man skulle kunna ha på dagarna o hur fort tiden skulle kunna gå!
Hela helgen har ju i stort sett flygit förbi!
Vi började klockan 09 o rätt som det va var det redan lunch...
Efter lunchen så sminkade vi lite o sen vips så va klockan 18...HELT GALET!!

Annorlunda är det på stället jag är nu!!
Tror jag kollar på klockan var 5-10:e minut ungefär=)
Tillslut blev jag så trött på mig själv att jag gick o vände på klockan så jag inte skulle kunna se vad den va=)

Det ända som är riktigt bra med det här jobbet är att det är fritt fram att multitaska hur mycket man vill.
Redan nu har jag:
1. gått igenom anteckningar från helgen
2. skrivit en handlar lapp så jag kan åka direkt o handla
3. Drömt mig bort till en solsemester som jag inte har vare sig råd eller tid till.
4. Ordnat upp allting i huvudet så jag hinner med allt den här veckan, springa? sminka? städa? tvätta? ja ni vet sånt...skrivit ett schema=) (säkert....*harkel*)

Nä, slut på rasten nu...
hörs om en stund!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela