Mitt perfekta lilla kaos...

Så....

Publicerad 2010-08-03 21:07:35 i Vardagligt,

...nu är ni nyfikna va??=)
Jag kan knappt tro att det är sant än...
Men jag har alltså kommit in på min drömutbildning som jag kommer läsa vid sidan av allt det andra.
Det innefattar lite sånt här:

(lånad bild)

O lite sånt här:

(lånad bild)

O kanske lite sånt här:

(lånad bild)

Kan ni gissa nu=)
Ja helt rätt...
Jag har kommit på på International make up center i gbg, där jag tilllslut (förhoppningsvis) går ut som en duktig make up artist!
Det ni!!
Alltså, jag är fortfarande så jäkla glad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!!!!!!!!
Så sjuuuuuuuukt roligt ska det bli!!
14 augusti börjar jag, så det är redan nästa helg=)
*WIIIIIII*

När vi kom hem idag strax innan lunch så låg det fina kuveret där i brevlådan.
Givetvis hann jag knappt ställa vagnen innan jag öppnade det här ute.
- Men mamma varför gråter du?  (frågar basse helt vilsen)
- För att jag är så jäkla glad älskling, det svämmar liksom över!
- Du är konstig!
- Det skiter jag i för mamma kom in på sin skola!!
=)



Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2010-08-03 23:36:18

GRATTIS!!!

Ska bli kul att bli övad på. Hoppas du lär dig lite nagelförlängning också ;-)

Postat av: Erika

Publicerad 2010-08-04 08:50:47

Grattis vad roligt för dig. Och så snart med =) kram

Postat av: Madde

Publicerad 2010-08-05 11:16:40

Grattis Gumman! Du kommer bli den bästa make-up artisten =) massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela