Mitt perfekta lilla kaos...

Tjusigt va?

Publicerad 2010-08-27 21:19:56 i Vardagligt,

Nu ska jag bara få in en fin liten bild på mig också=)
Men det får bli en annan gång...är för trött i huvudet nu=)
Ska packa väskan o göra mig i ordning inför morgondagen, sen har jag nog inte så mycket fler planer för kvällen faktiskt...
Film kanske?!
Ingen som kan tipsa om någon?
Om ni tipsar mig så tipsar jag er? Det låter väl som en deal=)
Då tipsar jag om den här:
"The stoning of Soraya M"


(lånad bild)

En sjukt bra film som verkligen får en att både tappa andan o tänka till...
Baserad på en verklig händelse är den också...tyvärr...

Som ni kanske redan räknat ut blir det inte mycket bloggande i helgen.
Min mobil verkar dock vara på sitt bästa humör o har faktiskt fungerat sen jag hotade med att köpa en ny...
Så man ska kanske aldrig säga aldrig!
Funkar den så blir det ett par inlägg.
Ni kanske vill se mig osminkad klockan 07 på morgonen? det hade väl varit nåt?=)
JAG HATAR DET!!!
Men vi "måste" komma osminkade till skolan.
Måste o måste...men har inte lust att sminka mig här hemma, sen ta bort det där för att bli sminkad igen, sen tvätta av det en gång till för att bli sminkad ännu en gång...o sen komma hem helt kletig i ansiktet o vara tvungen att tvätta fejjan en gång till...nej då hade jag nog sett ut som ett sandpapper i nyllet!
Pass säger jag till det!
Men likt förbannat så är det såååå obekvämt att strosa runt utan smink tycker jag!
Är inte alls bekväm med det!
Är man lite solbränd o fransar o bryn är någonrlunda nyfärgade så kan det vara ok...
Men NU?!?!
Nej!!
Men va gör man inte?!
Dessutom så känner jag ingen där ändå=)
Jag får helt enkelt försöka se det lite positivt...
Jag kan ligga kvar i sängen lite extra
o det finns solglasögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela