Mitt perfekta lilla kaos...

Toppen Erika!

Publicerad 2010-08-17 20:40:00 i Vardagligt,

Hör av dig om du har tid redan nu i veckan!
Behöver ÖVA ÖVA ÖVA=)

Mamma blev vacker minsann!
Bjuder på bilder imon...(om jag får=))

Dom ringde innan ifrån högskolan jag ska gå på o frågade om nollningen:
- har du fått hem papper o så på det?
- Ja det har jag
- Men du är inte intresserad?
- Nja, jag känner inte riktigt att jag har tid med det just nu...jag har ett jobb att sköta o så har jag barn. Jag har inte tid till det helt enkelt.
- Jaha, du har barn? (tydligen va detta det ända hon hörde o genast kände jag mig som pestsmittad)
-Ja det har jag och ett jobb jag måste gå till, helst så obakis som möjligt!
- Ja men då förstår jag.
Sen pratade vi om ditt o datt o sen va det hej då.
Det jag funderar på nu är hur "bra" deras nollning är med tanke på att dom får ringa runt till nya studenter o tjata med dom på det=) Tror inte jag missar nåt faktiskt. O så har jag ju barn också...=)

Nu blir det film o lite varm choklad...är grymt sugen på det!!!!!
Känns ju som att det är höst ute nu ju!
Har ni märkt hur mörkt det börjar bli på kvällarna...REDAN???!!! VA HÄNDE?!?! VA DET ALLT?!?!
Jag blir lika förvånad varje år o känner att jag skulle vilja:
1. Ligga på stranden fler gånger
2. Äta frukost, lunch o kvällsmat fler gånger ute.
3. Rangla hem onykter fler gånger
4. klippa gräset fler gånger (ok en liten lögn...)
5. gå barfota på varm asfalt fler gånger.
6. Få fler myggbett (den andra lögnen)
7. plocka fler fästingar på katterna (tredje lögnen)
8. äta glass o tappa den i sanden
9. GRILLA
10. fiska krabbor med barnen
11. köpa fler sandaler
12. smörja in hela kroppen i hawiian tropic fler gånger.
osv osv osv!!!
Jag är liksom inte färdig än, känner ni likadant?

Trots detta tycker jag ändå att det ska bli lite mysigt med höst o vinter...
ytterst lite=)
Men jag ser fram emot det med tillförsikt...
Vi missade så mycket förra året o jag kommer knappt i håg hur en höst känns.
Närvarande va jag inte iaf...=)
Men det är jag i år, HAHA!
Vet ni vad?
Världens sjukaste tanke fick jag nu:
Jag är tacksam!
Jag är tacksam för allt jag har fått vara med om, för vet ni vad?
Jag har lärt mig jättemycket om mig själv och om andra.
Jag vet vilka som tycker om mig o ställer upp o vilka som sviker.
Jag vet hur jag vill ha det o hur jag ska nå dit!
Jag känner nu....
Jag tänker nu...
Jag gör saker åt det nu...
Jag är lycklig faktiskt!

Nä har inte tid att sitta här, chokladen väntar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela