Mitt perfekta lilla kaos...

Tvätta penslar...

Publicerad 2010-08-24 22:10:22 i Vardagligt,

...kan nog vara det TRÅKIGASTE som finns!!!
Tycker inte jag gör annat=)
Men o andra sidan så är dom alltid rena o fräscha...
Denna gången va det Erika som fick sig en omgång (igen)...
Hon hade glömt att jag skulle noppa hennes bryn *haha*
Ja just det, det lovade jag ju dig att du skulle få göra...fasen också...
hIhi...
Men ganska så smärtfritt gick det får jag säga...
Lite tårar men inte en enda nysning=)

Vacker blev hon med...när jag tog bort alla rynkor o dylikt som jag först lekte med i hennes ansikte *skratt*

Imon är det upprop för min del..håll en tumme nu...
Är redan nervös så det blir tidigt sängläge, film o mys på hög nivå!!
Allt för att lugna ner mig=)

Ja då mamma, nu får du passa dig...det går av bara farten här!
Va ute idag med (få ingen ångest nu=))
Det regnade, blåste o ja...jag trodde allvarligt talat att jag inte skulle komma hem där ett tag=)
Men det gjorde jag o dom nya knäskydden satt som en smäck!
Fy fasiken vilken bra investering.
Har nog ALDRIG varit så svettigt i mitt knäveck dock...men det va det värt=)

Dagens roligaste kommentar av liten:
- Mamma, maou pindel äta öpp (o sen la han av världens mysigaste skratt)
Den korekta överrsättning är: Mamma, kisen åt upp spindeln

Dagens roligaste kommentar av basse:
- När jag kom hem så bara spydde han rakt ut på golvet mamma, så här (samtidigt som hon visar med yviga handrörelser exakt hur detta såg ut)
Mannen hade hemma två kompisar idag o den ena av dessa har en son på 1 år.
Han kan inte gå riktigt än utan kryper runt, dreglar (nåt kopiöst tydligen) o spyr lite här o var.
Detta tyckte både basse o mannen va hur äckligt som helst=)
Mannen tyckte väl det mest för att han hade moppat golven idag...det kunde han ju väntat med=)
Men så lätt man glömmer...
Allt det där kladdet...dregel o kräk det levde man ju i för inte så längesen...

Nä bingen nu, känner mig stressad, vet inte varför!
Vill inte försova mig, måste välja kläder, kommer det regna? Ja ni vet.
Man ska hitta? vart är det? hur lång tid tar det? Ska man skrika "japp", "si", "här är jag"...eller bara ett vanligt hederligt "JA!"
?!?!
Värdsliga bekymmer jag vet....=)

Natti natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela