Mitt perfekta lilla kaos...

Va é det för en dag?...

Publicerad 2010-08-12 17:13:33 i Vardagligt,

...är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är "fias firar" dag HURRA HURRA HURRA!!

Ja ni, idag fyller jag alltså 1 år med mitt nya namn, det ni!
Idag för ett år sedan fick jag hem papper på att mitt namnbyte hade gått igenom!
Så ikväll ska det firas...
Pizza o soffhäng=)
Är så trött i benen att jag inte vet vart jag ska bli av!
Gick hem ifrån jobbet 10 min tidigare för jag stod verkligen inte ut mer.
Man kan ju tycka att "herregud, tio min det är väl ingenting?"
Men jag va så slut att benen bara vek sig!
Där ser man hur mycket man går på jobbet o hur mycket man rört på sig på semestern=)

Men men...Första veckan är alltid värst!
Nästa blir bättre!

Imon är hela huset ledigt utom jag!
KUL!!
Förstår inte hur jag ska komma upp?
Har flera gånger funderat på att fråga grannen vart sjutton han har köpt sin väckarklocka för den låter allvarligt talat som ett brandlarm!
I somras så började den tjuta på eftermiddagen när jag låg o solade.
Han hade ena sovrumsfönstret öppet o det vetter mot vår baksida.
Ingen va hemma o klockan hade antagligen fått fnatt.
Jag va tvungen att gå in tillslut för jag höll på o långsamt bli galen!
Den orsakade både tinitus o hallucinationer!
Jag såg mig själv vara kapabel till att ta fram första bästa leksakspade o slå in det jäkla fönstret för att strypa klock jäkeln!
Detta gjorde jag givetvis INTE, men jag hade go lust=)
Kan inte sluta fundera på vart han köpt den dock?
Hade behövt en sån själv.
Då kanske man skulle slippa dom tre som jag ställer nu=)
Mannens ringer först, min ringer sen o båda dessa ligger rätt nära sängen.
Den tredje får jag ställa en bit bort så jag måste släpa min sovande kropp några meter annars går jag inte upp!
Jag är en sån som kan hämta klockan, stänga av den o lägga den i sängen brevid mig...
Då blir man trött på sig själv vill jag lova=)

Känner för att skriva idag, har så mycket att berätta om...
Så kika gärna in lite senare för idag blir det nog "bloggmaraton" =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela