Mitt perfekta lilla kaos...

Vilken lång dag det har varit idag?

Publicerad 2010-08-22 20:54:12 i Vardagligt,

Känns som att vi har gjort hur mycket som helst även fast mestadels av dagen har spenderats hos svärisarna!!
Men mysigt har vi haft!
Ätit gott, lekt o myst!
Basse bus har även gjort gele på pallade vinbär med "låtsas-farmor", det ni?!
Inte alla farmödrar som gör sånt...=)

Presenter har vi också fått som ni såg i mitt senaste inlägg!
HERREGUD, säger jag!!!
Men GLADA är vi såklart=)
TACK!!
När vi satt o fikade, kollade semesterbilder o packade upp våra presenter i eftermiddags så råkade vi dock ut för nåt smärre obehagligt!
Kommer drömma mardrömmar inatt...huaaauuuu....
Svärmor plockar upp en blå jättemysig mjukisdress som är till Liten o jag hinner tänka:
"Åh, vad är det för sött tryck på benet?"
Det är INTE något tryck!!!
Det är DEN STÖRSTA SPINDELN SOM JAG NÅGONSIN SETT!!!
Mannen FLYGER upp ur soffan skrikandes som en tös, Liten som sitter i hans knä flyger med, basse får PANIK, svärmor SLÄNGER dressen i golvet, jag drar upp KNÄNA TILL HAKAN o BER en bön för mitt liv...o svärfar...ja han SITTER KVAR på precis samma ställe o undrar va f*n vi håller på med=)
Mannen tar ut dressen o står o velar med svärmor om han ska döda spindeln eller inte?!?!?!
- DÖDA DEN!!!!! DÖDA DEN NU!!!!!
Skriker en galning ifrån soffan (läs: jag)...förlåt jag brukar vara djurvän annars men den här va fan för stor för att ens få leva....*rys*
Sen säger svärmor dom mest skrämmande orden på hela dagen/helgen/året:
- Tänk om den har kommit med i packningen?!?!?!
Inte nog med att spindeljäveln är fullständingt makalöst stor...nu kanske den är GIFTIG också?!?!!!
DÖDA DEN!!!!!!

Den dödas inte, för den hinner rymma in till grannens trädgård...känns sådär bra får jag säga!
Hoppas den fryser ihjäl!!!!

Nu ryser jag varje gång mannen går förbi med ett plagg, för vi håller på att gå igenom packningen nu (en gång till).....
Allting ska tvättas så fort som möjligt o gärna centrifugeras 2-3-4-5 gånger.... =)

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-08-23 13:53:57

Haha tänkte precis samma sak att den nog kom med packningen. Gud vilka svärföräldrar =) avis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela