Mitt perfekta lilla kaos...

Dan före doppare dan!!

Publicerad 2010-12-23 17:08:44 i Vardagligt,

O barnen är HELT till sig=)
Liten ser fram emot att träffa tomten...så mycket att han nästan hade kunnat hoppa över julklapparna=)
Basse som är större vet ju vad det innebär och det finns en speciell sak som hon önskat sig...
(SUPER DUPER JÄTTE MYCKET)
Det roliga är att hon vet att hon inte kommer få det...för prislappen på nåt sånt är inte direkt billig!
Men extra pappan med kontakter har fixat och jag kan knappt vänta tills imorgon för att få se hennes min... *mys*
Nej jag vet...man ska inte köpa sina barn..
O det är ingenting jag brukar göra heller...men detta va hon värd=)

Imorgon är det inte bara julmys med hela tjocka släkten utan julafton går även i kärlekens tecken för oss!
För tre år sedan gick han ner på knä...klappade mig på gravid magen och bad mig vara hans...
Jag tackade ja, grät en skvätt och fick en ring på mitt finger!
Så varje julaftonsmorgon här hemma början med alkoholfritt bubbel, jordgubbar och en helt underbar frukost!
Om julafton var magisk innan så är det ingenting jämfört med vad den är nu!!
*kärlek*





Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-12-23 17:34:30

Ååå vilken underbar dag att gå ner på knä:)Vilken man!

Hoppas ni får en unerbar jul!

Kramar från oss mitt imot:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela