Mitt perfekta lilla kaos...

Diplomerad makeup artist!

Publicerad 2010-12-19 21:37:49 i Make up o skönhet,

Jaha...nu va det klart!!
Känns nästan lite tomt när man gått o sett fram emot det så länge.
Vips så va dagen här o jag funderar på om jag njutigt tillräckligt!?
Men det har jag nog...
Jag är nöjd och glad och vet att jag inte kunde gjort bättre ifrån mig!
Det va nerver...det va varmt...det va nerver igen=)
Men nu har jag det...
Diplomet som som bevisar min utbildning!
Jag har en titel...jag kan gå vidare...
Jag är GRYMT NÖJD!!!

Bjuder på lite blider ifrån helgen!
UNDERBARA Maria är modell!
Härligare människa får man leta efter...är såååå glad att hon finns så nära mig!!




Nu blir det till att svepa bubblet framför mig...
Hoppa in i duschen och sen bums i säng...
Det är en dag i morgon med...
En dag som innefattar skola o jobb!
Inatt somnar hon gott o drömmer sött...

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-12-20 19:25:42

Vad go du är gumman! och grym!!!!Stolt över dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela