Mitt perfekta lilla kaos...

Från förr i tiden!

Publicerad 2010-12-16 21:53:19 i Vardagligt,

Kom hem ifrån en trevlig kvällsfika för en stund sen...
Tro det eller ej men jag kom faktiskt i håg den=)
RIKTIGT trevligt!!
Vi var 4 gamla klasskompisar som bestämde oss att ses efter att en av dessa "kastat ur sig" kommentaren:
"Borde inte vi ta en fika någon gång?"
Det tyckte alla att vi borde och därför blev det av...just idag=)
Riktigt HÄRLIGA damer...o ibland kändes det som att tiden hade stått stilla...
Märkligt att sitta där med personer som man "en gång kände"...
En är gravid, två av oss har två barn, den ena är gift, någon svansar runt på jobb, någon har även bott i lägenheten vi var i fast vi ett annat tillfälle?!
Mycket märkligt...
Men samtidigt så JÄVLA ROLIGT...att på nåt sätt möta den man va då...med den man är nu...
Dåtid möter nutid...
Någon som är med på hur jag menar?!

Jag hoppas det blir fler fika träffar framöver VERKLIGEN!!
Jag behöver FLER sånna människor i mitt liv!!!
Öppna, glada, ärliga och härliga...

Nu blir det duschen...sen sängen...
Orkar inte plugga mer nu...är HELT SLUT...
Ni anar inte hur skönt det kommer bli att bli klar i gbg...
Ni vet den där väggen vissa går in i?
Det känns som att jag studsar emot den hela tiden nu!!
Jag behöver en pause!!!! NU!!!!
Så jag välkomnar julen med öppna armar... fler röda dagar hit tack!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela