Mitt perfekta lilla kaos...

Go kväll gott folk!

Publicerad 2010-12-20 20:02:43 i Vardagligt,

Här sitter jag o lovprisar tågen som va sena=)
Ja det gör jag faktiskt...
Faktum är att jag hann PRECIS...
O DÅ MENAR JAG PRECIS!!!
Svärfar den ängeln hämtade upp mig när jag slutat på mus och körde mig till stationen.
Vi stod o prata skit en stund o sen begav jag mig av in i stationshuset.
På tavlan ser jag att tåget hem går 18.31...det är alltså 30 min sent.
Kollar klockan som visar 18.36...funderar i 2 sek, kommer fram till att det säkerligen är försenat igen o går ut till spåret!
Då kommer tåget in på stationen!
Gud...jag har nog aldrig varit så glad över att se ett tåg i hela mitt liv=)

Så kom hem lite tidigare än tänkt idag...o det ska dom inte ha skit för=)
(om jag är lika glad imon är ju en annan femma)

Har varit i skolan hela dagen sen åkte jag direkt till jobbet!
Min första dag som diplomerad makeup artist...
Ja jag tänker säga det ett par gånger till...
När jag tänker efter så tänker jag nog säga det i varje inlägg under hela julen=)

Nu blir det att måla naglarna o tvätta kläder till imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela