Mitt perfekta lilla kaos...

God morgon!!

Publicerad 2010-12-12 10:40:36 i Vardagligt,

Igår kväll var vi ju på det omtalade glöggpartyt!
Riktigt trevligt blev det...även om jag gjorde bort mig en smula det första jag gjorde!?! =)
Ni förstår...
När jag gick runt o körde hälsningsrundan som man alltid gör när man inte känner en kotte av alla som är där så stannar jag framför en tjej som jag känner igen såååååååå mycket.
Jag kan inte alls sätta in henne i nåt sammanhang överhuvudtaget men jag VET att vi måste ha träffats förr.
Givetvis så frågar jag ju och svaret jag får då är: jadå vi har träffats förr.
Var?
När?
Hur?
Jag får inte ihop det alls!
Sånt är ju så pinsamt...
Oj då någon jag har glömt, ja men så viktig är du?!?...känns det som iaf...
Samtidigt som jag står där med dåligt samvete så säger
mannen min: Ja men vi gick ju i samma klass på mallis...
(VA?!)
Det tar ett par minuter men sen trillar polletten ner.
Världen är bra liten!
Vi blev ihop ihopsatta med elver ifrån tre städer när vi gjorde praktiken på mallis...
Jag ifrån en, mannen ifrån en, o så hon ifrån en tredje...
Vi umgicks inte särskilt där nere och det var väl därför det tog sån tid innan jag fick ihop det =)
Men det är bra lustigt att vi alla setts förrut och nu ses igen 5-6?! år senare...
Jag o mannen står fortfarande ut med varandra, vi har satt en son till världen, råkade köpa ett hus i närheten av deras vänner, blev kompisar med dom och träffades sedan på ett glöggparty...
VÄLDIGT lustigt...
Haha!!

Men kvällen var trevlig i övrigt!
Massa glögg blev det... men höjdpunkten var ändå när vi spelade ett rita/gissa spel...
Gud...jag undrar vad min man fick för betyg i bild *skratt*
Han började måla...jag gissade på ett munsår...
Det va en brevduva!!!!! =)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-12-12 13:50:22

Godmorgon! Ja herregud vilken sovmorgon.. Jag sov till strax innan 1. :-)



Vad roligt att du gillar mina tavlor, sno på bara!! :-) Hoppas vi får se resultatet! :)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela