Mitt perfekta lilla kaos...

Härliga lördag!

Publicerad 2010-12-11 09:31:25 i Vardagligt,

Barnen vaknade 8:30 idag så så långt ifrån min egen undermedvetna klocka hamnade vi inte=)
HÄRLIGT!
Pelle liten drömde mardrömmar inatt så han sov den sista stunden i vår säng.
Så det jag vaknade av va orden.
"Mamma vi sova färdigt nu"
O ja...va ska man säga?!
Har han sovit färdigt så får ju jag också vara redo för att gå upp=)
Sen gör det ju saken inte sämre att han lärt sig säga dom magiska orden!!!
Imorse kröp han närmare, klappade mig på kinden och sa:
"Mamma? jag äskar dig mamma"
Då smälter man kan jag lova...
*mys*

Nu ska vi inhandla glögg och julklappar till ikväll...
Hade velat sola...men orkar inte=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela