Mitt perfekta lilla kaos...

Can I tell you a secret?

Publicerad 2010-02-28 08:54:27 i Vardagligt,

När någon kommer o berättar en hemlighet för en, speciellt en rolig sådan, en sådan som får en att bubbla till av lycka i magen, så är det ju så svårt att inte berätta den vidare.
Jag lyckas VÄLDIGT bra, jag är noga med sånt.
Men jag har fått bita mig i tungan ett par gånger när det kommer till just den här hemligheten.
Men nu är det äntligen fritt fram att släppa tungan med tänderna.
Läste på min vän Marias blogg i går att hon har hoppat ur garderoben o numera erkänt en sak:
Hon erkänner att anledningen till att hon från o me nu går spikrakt upp i vikt inte är pga ett ohämmat sockersug, (eller jo det kanske är lite av det också)
Utan kanske mest för att dom väntar sitt tredje barn!
SPÄNNANDE!!!
Jag har ju vetat om detta sen det va "nattgammalt" (skryt).
Frågan är väl om jag fick reda på det för att jag är en bra vän eller för att jag är den enda som inte känner hennes andra kompisar där borta i byn=)
Jag har ju ingen att skvallra till liksom!!

Vilket fall så kommer det en liten bebis att lukta på!!!
O jag slipper föda den, YES!!! =)

Stort grattis till er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela