Mitt perfekta lilla kaos...

Har bakat igen!

Publicerad 2010-03-20 17:05:26 i Fia tipsar,

Nu blev det vit kladdkaka tills ikväll!
"Det *******" i munnen" som mannens jobbarkompis brukar säga.
Äckligt uttryckt, men sant =)

Har hittat en toppen sida för smariga efterrätter o mat o jag tycker ni ska kika in där också.
www.kalasgott.blogg.se
Det räcker man går in o kikar på bilderna så blir man helt salig=)
Nästa projekt för min del blir att försöka få till "macarons".
Dom är såååååå söta, speciellt dom rosa!
Basse blev helt till sig när hon såg bilderna.
- SÅNNA VILL JAG HA TILL MITT BARNKALAS!!!
(dom rosa givetvis)

Börjar jag öva nu så kanske jag lyckas i slutet av maj...
Va tror ni?
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela