Mitt perfekta lilla kaos...

Äntligen en ledig...

Publicerad 2010-05-08 11:56:27 i Vardagligt,

...o ganska frisk helg!
Vädret suger, men va gör det när man får vara hemma o pysa runt =)
Började dagen med en shopping tur med dottern!
Vi åkte till jobbet först, visade upp oss, skrev ut papper o snodde lite fika=)
(Roligt, den helgen jag bestämmer mig för att vara ledig så åker jag dit)
Sen blev det kalas-shoppning som sagt!
Mysigt att få åka iväg med henne själv o bara vara!
Prata om allt o inget.
Känns som att man missar så mycket nu när man jobbar.
Hon har ju också fullt upp med kompisar o så, så vi går nästan om varandra!
Ska bli bättre på det där.
Jag ska införa en mamma-basse dag igen!
Vi hade det innan, men tror det kom bort (som allt annat) i höstas.
Då va det bara hon o jag en dag i veckan.
Vi fikade, gick på bio, åkte iväg någonstans eller så va vi bara ensamma hemma.
Verkligen kvalitetstid o någonting som både hon o jag såg fram emot!
*mys*

Annars har här inte hänt så mycket.
Bilen går fortfarande=)
Har upptäckt en jobbig sak dock.
Jag är för kort *skratt*
Sitter jag som jag vill så är ratten precis framför hastighetsmätaren o skymmer de högre hastigheterna, så motorvägen lär ju bli rolig!
Skulle kanske inte önskat mig några extra kilon i födelsedagspresent utan 5 cm på längden istället=)

Nä nu blir det firre till lunch, *mumma*.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela