Mitt perfekta lilla kaos...

Det är ingen höjdare...

Publicerad 2010-05-25 16:02:16 i Vardagligt,

...när klockan ringer 05:00 ska jag be om att få tala om!
HERREGUD VA TRÖTT JAG ÄR!!!!
Att en liten varm låg på ena sidan o en stor varm på den andra gjorde ju inte det lättare att gå upp  heller!
MEN, trots detta va jag bara lite sen till jobbet=)
Eller sen o sen...
Sen i mina ögon me tanke på att jag jobbade över i morse istället för nu!
Det är mycket skönare att få komma hem i tid på em.
Då har man tid o fika med vännerna tex.
Som jag ska göra nu...
Så nu ska jag stoppa undan tröttheten o bege mig till Erika!
YES!!
(o detta va inte ironiskt, jag menar verkligen YES!! Sova kan jag göra när jag blir gammal=))
Erika nu kommer jag...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela