Mitt perfekta lilla kaos...

En liten tanke...

Publicerad 2010-05-04 21:28:45 i Vardagligt,

...går genom mitt huvud så här dax på kvällen:
(jag sitter här helt slut efter att ha jobbat över o dessutom tillbringat 2 KALLA timmar på basses skola där det vankades vårfest)

Varför måste man ha loppis i skolan för att tjäna in pengar?
Jag hade hellre betalat in 50 kr direkt, istället för att tvingas köpa sånt som jag varken behöver eller ens vill ha?


Har inte haft tid att provköra bilen heller, typiskt!
Detta får mig nästan att längta lite till jobbet imon =)

Nu blir det ryggläge i sängen o filmen: Avatar (om jag orkar)
Nån som sett den?
Va jag förstått så kommer man antingen älska den eller hata den!
Jag tror jag kommer hata den....

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-05-05 08:01:07

Japp såg den på bio och jag älskade den. Men såg den i 3D vet inte hur det blir om man ser den på tv:n

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela