Mitt perfekta lilla kaos...

Ett tips till den gravida=)

Publicerad 2010-05-28 19:24:59 i Vardagligt,

Gå gravid under sommaren är ju ingen hit.
Det dricks ÖVERALLT, o man sitter där o pimplar läsk, vatten, saft, alkoholfriöl...
(om man nu har sån tur att den man kommer till ens har tänkt så långt att alla kanske inte dricker alkohol)

Under sommaren som liten kom o jag fortfarande ammade så levde jag på det här:



En liten alkoholfri läsk som smakar som en drink.
Lite bitter, MEN SÅ GOD när det är varmt ute!
Mannen överraskade med detta igår o som ni ser så öppnade jag den genast=)
Finns att köpa på systemet, o jag säger bara: PROVA!!!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-05-29 12:28:47

Måste bara säga

ÄSLAKR DIG FIA!!!!

Tack, känner mig redan bitter över en cigg och alkoholfri sommar.

ska inhandlas direkt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela