Mitt perfekta lilla kaos...

God morgon världen!

Publicerad 2010-05-02 09:39:43 i Vardagligt,

ÄNTLIGEN lite fint vårväder!!!!!!
Idag va det min tur att gå upp o ha vällingmys...
Vilket inte va så svårt me tanke på hur underbart söt den lille är!
Eller så berodde det just på vädret, att jag har fått sova gott hela natten o är på allmänt stabilt o bra humör!=)
Har drömt konstigt hela natten dock!
Bland annat om Maria=)
Jag skulle köpa någonting till henne i drömmen...
Den där ULTIMATA fina presenten när man är gravid men som man aldrig lägger pengar på själv...
Men jag kan inte komma på vad det va för nåt...
SÅ FRUSTRERANDE!!

Får se vad dagen har att bjuda på idag!
Antagligen mest hemmapill med tanke på att jag fortfarande känner mig lite vissen!
Håller på o planerar basses födelsedag.
(bäst att passa på när hon är hos Pappa)
Hon ska få "ett nytt rum" när hon fyller år, vilket betyder en MASSA jobb....
En MASSA roligt jobb också för den delen=)
Vi har köpt en ny säng som vi håller på o målar.
Hon ville ha en svart med döskallar på...
Får se hur det går..
Alla tips är välkomna=)
Sen ska jag RENSA hennes skrivbord, slänga allt onödigt, köpa nya pennburkar osv, fixa en mysig kuddhörna, sätta upp hyllor, ett draperi till sängen (undertill då, vi pratar HÖG säng här), nya runda småmattor, ny väckarklocka, fina ramar där vi ska sätta in kort....
Sen ska jag försöka hålla detta hemligt, hitta på en bra plan för vart hon ska sova när vi behöver skruva upp allting o se till att nyfikna ögon INTE får för sig att bryta sig in i sovrummet!
Låter väl inte så svårt va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela