Mitt perfekta lilla kaos...

Grattis mi amor!!

Publicerad 2010-05-10 17:26:45 i Vardagligt,

Ja idag är det födelsedagskalas här i huset igen!
Den lyckliga är mannen!
Vi har firat han hela helgen känns det som så idag blev det inget speciellt,
Eller så är det idag det är speciellt?=)

Vi har nyss kommit hem ifrån bowlinghallen.
Jag lät han vinna givetvis=)
Liten tyckte det va väldigt spännande me alla "bong" (bollarna).
Han lyckades faktiskt bära kloten så det gällde att vara med där=)

Nu blir det grilla!!!!!
Vädret är kanon, hoppas det vänder nu!!

Mötte min jobbarkompis innan som är hemma o vabbar!
Hennes barn har vattenkoppor o hon frågade om vi haft det än.
Så nu står jag här i valet o kvalet...
Vill jag verkligen smitta ner dom just nu??
Är det vettigt?
För basses del är det vettigt, men liten??
Ahhh...vet inte!
Va hade ni gjort?
Vänta, kom på att hon fyller år snart ju...då är det inte vettigt kanske?
Hur länge är man dålig/smittar??

Kommentarer

Postat av: tu amor

Publicerad 2010-05-11 12:02:43

Tack för den mysigaste födelsedagen!

och alla fina presenter!

me lav u!

pök

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela