Mitt perfekta lilla kaos...

I´m alive!!!!!

Publicerad 2010-05-17 13:00:42 i Vardagligt,

Men det är knappt=)

Jäklar vilken morgon det blev.
Stress, stress, stress!
Basse blev lessen när hon skulle lämnas, inte likt henne därför blev jag också lessen.
Tillslut efter alldeles för många kramar kom en fröken med en tös i handen o frågade om hon ville stå med henne i kön till frukosten, *tack gode gud för det*.
Det ville hon o jag skyndade därifrån så risken inte fanns att ja skulle ta med mig henne hem igen=)

Liten blev också lessen när han skulle lämnas 15 min senare, inte likt honom heller numera när han vant sig vid dagmamman, men det va väl antagligen bara för att jävlas=)
Sen va det bara att fortsätta "rutten" i ösregn, men det gjorde mig inte så mycket!
Det va rätt skönt faktiskt, det luktar ju så sinnesjukt gott ute när det regnar!!
Känner mig piggare o gladare än på länge så jag antar att det måste vara bra att skrämma upp kroppen med ett sånt träningspass både fysiskt o psykiskt så tidigt på morgonen =)

Nu hoppas jag bara att dom blir lika glada när jag kommer som lessna när jag gick....

Fick ett sms innan av min Mamma:
"Psalm: 199:
Den baddräktstid nu kommer
när magen är för stor.
Då valkar bara sväller
o celluliter gror.
Generande behåring
lyfts fram i solens ljus.
Nej stranden verkar boring
vi stannar innomhus.
De krav som sommarn ställer
förstör vår ledighet.
Vi sitter där o gnäller
Fy fan va jag är fet.
Fast vem vill motionera
när man kan sitts still?
Nej låt oss revoltera,
vi tar en kaka till!
Trevlig sommar!"

Man skulle ju nästan kunna ta henne för rolig, eller hur?=)
(skoja bara, kom hem nu förhelvete, det är tomt här!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela