Mitt perfekta lilla kaos...

Jesus vilken morgon!

Publicerad 2010-05-09 10:38:39 i Vardagligt,

Hej halloj!
Hur tidigt får man äta lunch egentligen?
Känns som att det borde vara kväll snart, ungefär så länge har jag varit uppe nämligen=)
Alla har sovit gott inatt men vaknade dock i gryningen...
Klockan 05:15
Började gurkan sjunga, KUL!!!!
In me lite välling så vi fick ligga o dra oss till 06:00 *lyx*?
Klockan 09 hade jag:
1. ätit frukost 2 gånger
2. Druckit väldigt många koppar kaffe
3. va färdig sminkad o påklädd
4. Bytt hur många blöjor som helst
5. Lekt, gosat, sprungit, sparkat boll, dansat till barnkanalen.
6. Torkat många snoriga näsor
7. Bäddat alla sängar
8. klippt liten o mannen
9. behöver jag fortsätta? =)

Men samtidigt är det så härligt!
Det är mysigt att ha så mycket folk hemma o jag ÄLSKAR att alla trivs här.
Känner sig hemma liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela