Mitt perfekta lilla kaos...

Känslan trygghet!!

Publicerad 2010-05-29 13:55:47 i Vardagligt,

Det är få förunnat att ens få känna den!
Att veta hur det ska kännas när det är på riktigt!
Någonstans kanske man bara hoppas...
Någon gång kanske man bara vet!
Trygghet i sig själv...

Jag trodde jag skulle må skit den här helgen pga en massa olika saker.
Men jag gör faktiskt inte det, inte just nu iaf!
Visst är det ironiskt att det är morsdag o allt...
Men det är en dag som jag väntat på, sjukt nog längtat lite efter...
För innan den är här så bävar man för den.
När den väl kommer gäller det att bara bita i det sura o ta sig genom den!
Den försvinner ju den också...
Datumet försvinner, dagen är borta o den kommer aldrig igen.
Inte just den dagen...
Nästa år är det nytt år, annan dag, o den har inte samma mening längre!

Jag är förvånad själv att jag känner mig så lugn o tillfreds.
Att jag har bestämt mig för att försöka att inte sörja.
Den dagen kommer sen...för oss...
Det va inte riktigt bra tajming nu helt enkelt!
Men jag längtar redan till den dagen, när allting känns rätt *kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela