Mitt perfekta lilla kaos...

Ledigt?

Publicerad 2010-05-08 20:57:49 i Vardagligt,

Nja!
Mindre ledigt nu kan man väl kalla det=)
Lillebror ringde o undrade om vi kunde ha gurkan i natt.
SJÄLVKLART kan vi det!!!!
( sa jag o ringde sen till min man för att kolla att det va ok)

- X undrade om vi kunde ha gurkan i natt?
- Jaha, jo men det kan vi väl
- BRA, för jag har redan sagt att vi kan det. Dom kommer om en stund.
- Allt är som vanligt då (skratt)

Som om det inte vore nog så kom jag på att jag lovat dottern att hennes kompis skulle få sova över.
Så nu är HELA HUSET FULLT MED BARN!
* mysigt*
Ska bli väldigt spännande att se vem som vaknar var o hur många ungar som hamnar i vår säng=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela