Mitt perfekta lilla kaos...

Maj är MAGISKT!

Publicerad 2010-05-23 08:22:52 i Vardagligt,

Speciellt den 23 maj *mys*
För 8 år sedan hade jag vid den här tiden kommit upp till BB.
Jag plockade upp den lilla tösen ur plastbyttan o la henne nära mig i sängen.
Jag kommer i håg att det kändes konstigt, fick jag göra så här? va hon verkligen min? *skratt*
O sen låg vi där nära nära nära o tittade på varandra.
Hennes Pappa gick hem o sov, stackaren hade varit uppe i flera dygn.
Men jag kunde inte, jag ville inte missa någonting=)
Det va tyst, lungt o stilla o solen sken in genom fönstret.
Det va magiskt när du kom Basse....




(8 år senare önskar hon sig chokladflingor till frukost =)
Det har hon ALDRIG fått trots allt tjat.
Men idag slog vi till o GUD va glad hon blev...hahaha!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela