Mitt perfekta lilla kaos...

Man ska skriva när man känner nåt!

Publicerad 2010-05-13 20:41:46 i Vardagligt,

O det gör jag nu!
Jag har en vän som har det lite tufft just nu o jag vill bara att du ska veta att jag tänker på dig!

TÄNKER PÅ DIG
När dagen är tung och livet känns kallt
är det svårt att se en mening med allt.

Så ensamt det är att bära en sorg.
Men bördan kan lätta med andras försorg.

För tankar kan värma och ord göra gott.
En blick kan berätta att någon förstått...

Så känn att du har ett stöd här i mig.
För det ska du veta Jag tänker på dig.

(Av: Siv Andersson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela