Mitt perfekta lilla kaos...

Nu är det sommar nu är det sol...

Publicerad 2010-05-19 14:10:38 i Vardagligt,

...nu är det ko skit i hagen!

Ja det känns som det idag!
Basse kunde liksom inte valt en bättre dag att vara sjuk på!
Läkarbesöket gick bra, magbekymmer, men hjälp har vi fått.
Jag är lättad o taggad på samma gång!

När vi strosade hem ifrån doktorn passade vi på att äta glass.
LOVELY!
Lakritspuck, finns det nåt godare!?
Ja det kanske det finns, men det är en väldigt praktiskt glass om man är förälder:
Du får nämligen ha den I FRED!!!! =)



Förrutom att vädret är kanon o att vi käkat glass så finns det nåt annat som tyder på att sommaren äntligen är i antågande!
Nämligen, det här:



OK jag har inte tvättat alla, men va fasen någonstans måste man ju börja!
Dessutom va händerna som russin efter dessa paren så resten får vänta till en annan dag.
Vägrar nämligen stoppa skorna i tvättmaskinen!
Dels kan det finnas hundbajs o skit under dom, men sen är jag rädd att den ska gå sönder.
O det är ju inte så roligt me tanke på att om den nu gör det så får jag betala!!!
(det va tider det när man bodde i en sketen hyresrätt o kunde skylla på att fanskapet va gammalt, få den lagad eller tom en ny)

Ser ni Litens "senaste" skor.
Röda pyttesmå o über gulliga??=)
Basses gamla som vi sparat....så mycket minnen o nostalgi!!!!
Härligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela