Mitt perfekta lilla kaos...

ORO!

Publicerad 2010-05-18 20:40:22 i Vardagligt,

Satt o kollade runt lite o tänk om den lilla har åkt på magkatarr?
Jag vet, man ska inte göra så men jag kunde inte låta bli. Får man ett sånt svar så vill man ju va förberedd, eller?

Vi har ju haft det lite jobbigt, o det har påverkat henne en del.
Mest med mat o sömn i början men sen med oro.
Det vet vi ju om.
Hur mycket däremot är ju svårt att veta.
Men nu håller ju allting på att klarna?
Eller är det så att oron efter en längre tid först slår ut nu?

Helt meningslöst att spekulera i kanske, men jag sitter här med dåligt samvete nu.
Kunde jag gjort nåt annorlunda?
Pratat mer med henne o varit ärlig?
Men jag tycker inte det är ett bra alternativ det heller.
Kunde jag bitit ihop mer?
Nä, jag tror inte det!
Det blev som det blev o hur efterklok jag än gärna vill vara så blir jag så frustrerad när jag inser att jag inte kunde gjort nåt annorlunda
Jag har gjort mitt yttersta!

O sen blir jag så jäkla förbannad, för hon ska inte behöva må så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela