Mitt perfekta lilla kaos...

Ren som aldrig förr!!

Publicerad 2010-05-28 23:33:58 i Vardagligt,

Nu har vi badat klart o skrynkligare människa än mig det får man nog leta efter=)
HÄRLIGT!!
Sånt här borde man göra oftare...
Eller hade det inte blivit lika speciellt då...
Ljusen är nerbrunna o nu blir det "sex and the city" boxen *mys*
Att jag inte tagit mitt förnuft till fånga o fastnat för den serien tidigare?!?!
Den är ju nästan, o bara nästan, bättre än scrubs!!!
O ännu bättre är att det finns hur många skivor som helst!!!!!
O sen när jag är klar så MÅSTE jag ju bara se filmerna!
Jag har att göra helt enkelt =)

Natti natti vänner, hoppas ni får sova gott, vi ses imon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela