Mitt perfekta lilla kaos...

Sovmorgon!

Publicerad 2010-05-13 08:56:17 i Vardagligt,


Visst är det HÄRLIGT när barnen lyssnar på en!!
Speciellt när man efterlyste SOVMORGON som jag gjorde i går kväll!
O så gjorde dom precis som jag sa...
Jag är nog fortfarande i chock=)

Liten vaknade runt 07:30 o låg kvar o gosade, sååå mysigt!!
Ifs har han varit en pina inatt, men han är lite förkyld o därmed förlåten!
Dottern vaknade strax därefter o kom också till sängen.
UNDERBART!

Nu har vi precis käkat en mysig frukost o alla är sådär härligt sega!
En sån här bra start måste leda till en helt FANTASTISK dag!!

(idag ska jag ta tag i bloggdesignen också, jag LOVAR!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela