Mitt perfekta lilla kaos...

Vilken färg får en smurf om man stryper den?

Publicerad 2010-05-05 20:35:03 i Vardagligt,

Ja, nåt att tänka på om man nu inte har något annat för sig.
Det har inte min bror så denna frågan skickade han till 118 100 (dom som har svar på ALLT)
Så va tror ni dom svarade?
Lila?
Mörkblå?
Grön?
Gul?
Brun?
Nä svaret blev: Vitblek

Fyndigt=)

Ska se den där förbannade filmen nu!
Jag har verkligen ratat den på en gång.
Fick just veta hur lång den är med vilket INTE ger några plus i kanten direkt.
Men mannen sa att vi bara behöver titta så länge som vi vill???
Fyndigt?? =)
Jag hoppas han menade att jag/vi bara behöver titta: SÅ LÄNGE SOM JAG VILL=)

Kommentarer

Postat av: tu amor

Publicerad 2010-05-06 08:31:30

men den var inte så dålig ändå=)

får se färdigt den idag bara, jävla långa filmer!=)

PUSSSSSSSSSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela