Mitt perfekta lilla kaos...

Vill ni se min äng?

Publicerad 2010-05-21 22:23:25 i Vardagligt,

(hade kunnat vara en porrig kommentar kanske;) om man nu tänder på maskrosor)



Visst är vi duktiga?
Vi har lyckats odla det här helt själva=)
Min fråga är nu (till mannen):
Ska vi klunsa om vem som ska ta bort det?
Eller gör du det? ;)

En annan sak som också är rätt häpnadsväckande är det här:
(bli inte rädda nu)



Det är bara "lite" rabarber!
Ska det verkligen se ut så här?
Ser ni den äckliga knoppen?
Jag undrar vad som håller på att födas där=)
Korten gör det inte riktigt rättvist.
Jag skulle ställt någon brevid, typ Liten.
Dom är nämligen nästan lika långa som honom!
Han kan gömma sig bakom ett blad *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela