Mitt perfekta lilla kaos...

Min lediga helg!

Publicerad 2010-11-27 15:34:25 i Vardagligt,

Så det är inte prio ett att sitta här=)
Morgonen började med en shoppingrunda med mamma o barn!!
Så nu har hon handlat arbetskläder allt!
En kjol tom!!!!
Kan slänga in en bild sen så ni tror mig=)
Spontant tycker jag att man borde göra större provrum i de flesta affärer...
Det är liksom inte lätt att få plats med först en själv, sen en basse på stolen/pallen som brukar vara där, sen en pelle liggandes på golvet tjuvkikandes under draperiet!

Men vi överlevde utan några större skador eller bråk så jag är nöjd!

Har precis hängt upp alla (jävla) gardiner i hela huset!
Dragit fram varenda liten ljusstake...
Så nu tycker jag att jag förtjänar att sitta ner i 3 sek med en kaffe för att sen ta tag i skolarbetet!

Hörs ikväll...då ska jag göra om min man till Brad Pitt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela