Mitt perfekta lilla kaos...

Åhhh vet ni vad jag har gjort?

Publicerad 2010-10-21 22:28:39 i Vardagligt,

Jag har köpt en ny vagn!!!!!
O jag är helt barnsligt lyrisk!
Jag antar att det är såhär man känner sig om man är beroende av skor o köper ett par nya till samlingen=)
Jag vet inte varför jag tycker det är så jäkla roligt med just vagnar...märkligt det där=)
Detta är Pelles fjärde vagn (tror jag).
O den är sååååå fin!
En brio race blev det, brun/svart...
Vanlig färg för att vara mig!
Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska sälja hans spygröna carena...den är ju rätt tuff...
Får se får se...
Men stora vagnen (tetonian) åker nu iaf...o esprit åkpåsen *snyft*
Men va fasen ska jag med den till...är klar med barnafödandet här på ett tag iaf=)
O till nästa barn så vet jag precis vilken vagn jag vill ha...
Störd? jag?...ja lite=)
Det roliga med just den här vagnen är att det är en sån som basse hade när hon va liten!
En TOPPEN vagn verkligen som hon kunde ha länge!
O sen är det nåt mysigt me att ha samma igen...
Annan färg, annan unge men ändå samma=)
4 hjul gör det 10 gånger lättare när snön kommer, lätt o smidig att fälla ihop i bilen o dessutom drar den inte till vänster (som alla carena vagnarna verkar göra)...
Mamma: jag tror vi är redo för skidsemester nu=)

Jäklar va det blåser ute....hoppas det lättar till imorgon...eller att jag får en OTROLIG medvind till stationen=)

Natti natti gott folk, nu ska jag gå upp o krypa nära!

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2010-10-22 13:01:26

Jag är också galen i vagnar haha. Kollar alltid på barnvagnar.Kram

Postat av: Fia

Publicerad 2010-10-22 16:01:59

Åhhh va skönt det känns att det finns en till med den här störningen!!!! skratt Jag vet inte varför det har blivit så,tycker det är jätte märkligt...o sen tar dom ju sån plats också, haha!!

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-22 17:21:32

Här är en till! Hade jag inte haft christer hade här varit fullt i garaget. Det finns inte en enda vagn som har ALLT så man måste ju ha en till varje tillfälle ;-)

Jag har redan kommit på att jag hade behövt ha en liten smidig första vagn eftersom våran är sjukt tung att lyfta i och ur bilen.



Grannens carena drar också till vänster, skumt.

Postat av: Fia

Publicerad 2010-10-22 20:39:17

Gud vilken bra slogan: "se till att ha en vagn för varje tillfälle"....

Jag hade gått på den med en gång, haha!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela