Mitt perfekta lilla kaos...

ÄNTLIGEN!!!!!!!

Publicerad 2010-10-21 10:48:25 i Vardagligt,

Får höra alla klämma i från tårna nu då:
HEJ MADDE!!

Har vetat länge att det är ett par gamla klasskompisar som följer bloggen här.
Men just att kommentera verkar ju vara lite jobbigt!=)
(jag är dock likadan)
Så därför är det ju såååå trevligt när någon ÄNTLIGEN vågar göra sig ett försök!!
HEJ HEJ HEJ!! =)

Det är rätt roligt nu när jag läser sociologi som ju i stort går ut på varför människor gör saker, vad det är som driver oss osv.
Kopplar man detta till dagens bloggande så är det ju så FRUKTANSVÄRT roligt...o meningslöst för den delen också!
(kom jag att tänka på nu)
Är det någon som tittat in i "storbloggarna" på länge?
Där hänger dom ju ut varandra kors och tvärs och vad som va privatliv förr det finns inte längre!
Man kan kosta på sig att bli mer personlig i en blogg för dels vet du inte vem som läser och sen när man "slipper" ha personen framför sig så är det ju inte riktigt som att tala med personen i fråga.
Man loggar in, skriver kanske nåt personligt eller för del delen spyr ut sin galla...ja vad som helst...
Det är "bara" du o din data där...men "hemligheten" sprids ju till alla som läser!
Sen är det ju rätt roligt att man "vill" ha koll på personer men man vill inte att dom ska veta att man har det?
Hänger ni med?
Man kan som exempelvis mina klasskompisar...kika in här då o då för att se vad jag hittar på för roligt.
Men samtidigt inte göra sig hörd...göra det mer i hemlighet!
För det skulle ju vara dumt om jag fick veta att dom va så intresserade av "mig"? (eller hur man nu ska uttrycka det)

Ta nu absolut INTE detta som ett påhopp, du som tittar in här i "smyg" =)
(fortsätt gärna med det)
Jag tycker bara det är roligt att analysera "det meningslösa"....
Hur människan är funtad!
Jag själv gör ju PRECIS likadant!
Jag har bland annat en blogg jag följer endast för att hon hänger ut HELA SITT LIV!
O inte nog med det, hon HÄNGER UT ALLA hon känner och är ovän med också!
Det blir som en skvallerblaska som slår emot henne själv!
FRUKTANSVÄRT ROLIGT!!!
(vill inte veta vad detta säger om mig *skratt)
Jag skulle ALDRIG få för mig att kommentera där.
Dels för att jag skäms lite över hur hennes skandaler kan vara så intressanta...för jag tycker ju trots allt mest synd om henne.... men sen vill jag inte heller öka på hennes "ego", för ingenting av det hon står för, står jag för!
Hon är den typiska personen som tar lite längre tid på sig att bli vuxen skulle man kunna säga!
Så vad finns där att kommentera i hennes blogg? ABSOLUT ingenting!

Så nu går ju Madde egentligen emot alla regler som finns här...
O det kände hon nog också när hon kommenterade efter att ha läst om mig i (va blir det?) 2 år? *skratt*
Ska jag? ska jag inte?
Så nu ska jag genast gå in o kommentera (o känna mig precis lika dum) i hennes blogg som jag har läst då o då sen hon fick barn!
KUL med någon som inte gör som "ALLA ANDRA"...

På tal om hallon:
Vet ni vad min man ska göra idag?
Vet ni? Någon?
Det har med bläck o göra? O det har med mitt namn att göra?
Det spelar ingen roll vad jag hotar med, han skiter i det och kommer göra det ändå!?!
Jag har tappat makten här *hjälp*





Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-21 13:29:21

Hej!

Ville bara gud va fin sidan har blivit nu!!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela