Mitt perfekta lilla kaos...

Begravning igen!

Publicerad 2010-10-14 10:46:54 i Vardagligt,

Ja det är tråkigt nog det min dag består av idag=(
Jag hatar f*n döden!!, den kan dra åt skogen...
Jag får fullständig panik när jag tänker på att jag inte alltid kommer få ha mina nära och kära runt omkring mig!
Hur kommer livet se ut då? vad blir meningen med någonting då?
Varenda gång tanken slår mig så slår jag tillbaka med en annan tanke om att det där aldrig kommer hända!
Visst låter det helt sjukt?
Jag kommer ju få världens chock när det väl inträffar...
Vi vet ju alla att det är dit livet är på väg men ständigt så har vi en uppfattning om att vi är odödliga!

Jag är så glad att det är kalas för lillgurkan i helgen, och alla jag tycker om kommer vara där!
Farmor o Farfar- underbara!! Visste ni att när jag va liten fick jag vara hos dom istället för hos dagmamma när mamma o pappa jobbade!
*MYS*
Men sen kom lillebror och fördärvade allt=)
Då skulle mamma vara hemma igen o sen blev det dagmamma istället...
Mormor - underbara "häxmormor" som har en förmåga att se sånt vi andra inte ser! Det är tryggt och varmt hemma hos henne och man sover gott där! Till henne kan man komma med alla sina problem som man kanske inte vill ta med mamma=)

Tänk att en vacker dag kommer dagen då vi faktiskt kommer gå genom livet helt själva!
Det är sjukt o skrämmande...
Passa på nu, att ta vara på varandra!


(lånad bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela