Mitt perfekta lilla kaos...

Dagen då det mesta gick fel!

Publicerad 2010-10-09 21:20:55 i Make up o skönhet,

Ja det är idag det!
JESUS!!!
FRUSTRERANDE!
Hade ju brudmake idag och vi skulle ha med oss modell.
Hennes "bröllop", som jag fick bestämma (hon får bestämma när hon gifter sig på riktigt) skulle vara enkelt för dom närmaste, nere på svenska stranden på sen em/kvällen.
Temat var inte traditionellt utan vi fick välja vad vi ville, så jag valde givetvis rockigt=)
Så långt är ju allting bra!
Men så fort jag greppade smink penslarna så vet jag inte vad som hände, det blev kaos!
Jag var såååå trött o ofokuserad!
Bland annat blev basen apkass, hon hade mörka ringar under ögonen, skuggan trillade ner på kinden, jag glömde ta på mascara innan jag satte på lösfransarna, läpparna "blödde"...ja jag gjorde ungefär ALLA felen man kan göra på en eftermiddag!
Jag skyller på att luften va dålig=)
Så mycket folk på en så liten yta skapade syrebrist i huvudet på mig!
*suck*
Nya tag till imon med andra ord...o jag är inte lite beslutsam om att allting ska gå HELT PERFEKT då !!=)
Så här blev hon iaf min vackra rockbrud!
(efter mycket fixande och trixande=))



Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-11 22:13:45

Men skäms på mig pekar med fingret

ÅÅÅ VAD FIIIINT!!!



Ärligt talat va det jättefint.

MEN tänkte på en annan sak. Har du tagit korten? Om det är du så anske du valt fel utbildning!? Inte för att du inte är grym på smink också men foto är nästan snäppet bättre. Ser ut som en modell från någon tidning.

Och vem är modellen?



Sen är stor vårat nya offer för Maja har i uppdrag från skolan att skaffa en brevvän. Gissa vem hon valde ;-)

Kram

Postat av: Madelene

Publicerad 2010-10-13 23:10:42

Såååååå snyggt gumman, du valde röda läppar med ;) Munnar och ögonfransar=svårt svårt svårt haha. Har inte haft chansen att gå in på din blogg förrän nu så en kommentar bättre sent än aldrig :P grymt jobbat iaf :D



kram kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela