Mitt perfekta lilla kaos...

Den lille gjorde det inte lätt för sin mamma idag=(

Publicerad 2010-10-04 08:45:59 i Vardagligt,

Gud va han skrek när jag lämnade han på dagis=(
Helt knäckt verkligen!
Tårarna sprutade o den lilla lilla kroppen klamrade sig fast som en apa runt min kropp!
Då vill man som mamma bara säga:
"nej vet du vad, vi skiter i dagis idag o stannar hemma o "sosar" hela dagen istället"

Men det kan man ju inte...

Saken blir inte enklare av att jag vet att det blir en låååång dag på dagis idag!
Som tur är vet ju inte han det (än) *skratt*

Den andra var vid friskt mod.
Eller så forstod hon att hon snarare var tvungen att vara det för annars hade hennes mamma fått ett nervöst sammanbrott=)
Det är tur att dom kör med att krångla varannan dag här=)

Nej nu ska jag sätta mig o leta upp en bok!
Tyvärr går dom ju inte ut lite hårt i skolan...
Tentan va i fredags o nu efter helgen börjar nästa delkurs!
Hoppas ni får en fin dag i dag o håll en tumme för att jag lyckas hålla mig vaken genom alla föreläsningar idag=)

(tack madde, ska prova ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela