Mitt perfekta lilla kaos...

Idag har jag varit så jäkla duktig!

Publicerad 2010-10-31 18:10:15 i Vardagligt,

Ja, idag är det en sån dag när allting bara flyter på!
Klädkammaren är klar, blommorna (tro det eller ej) inhandlades, planterades och huset ser faktiskt beboligt ut nu=)
Städat har jag gjort, jag har busat ute med barnen, och jag har tom (håll i er nu) pratat med mina vänner i telefon!!!! Det är ett stort OBS innan det vill jag lova!
Känner mig som världens sämsta vän nu när jag har såååå mycket att göra!!!!
Det är liksom den biten som blir lidande...
Vet inte hur längesen det va som jag bara fikade med en av mina närmaste...flera veckor sedan säkert!!=(

Men men...man kan inte vara på topp alltid=)
Vi kan ju fika varje dag sen när jag har pluggat klart om si sådär 3 år...låter väl som en plan va?

Förresten, under tiden som jag satt och skrev här nu så knackade det på dörren.
Gissa vem?
Jo ett läskigt (pyttelitet) skelett...
Han hade VÄRLDENS minsta pipiga lilla röst men jag flög givetvis i taket av ren chock...
Stackars barn!!!!
Men, en gång för alla nu: VILKEN JÄKLA DAG ÄR DET SOM ÄR HALLOWEEN EGENTLIGEN???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela