Mitt perfekta lilla kaos...

Jaha, då va det kväll igen!

Publicerad 2010-10-13 20:44:00 i Vardagligt,

Jag vet inte riktigt hur det går till men dagarna går av bara farten!!!
Innan läääängtade man till helgen, nu vill jag att dagarna ska ha fler timmar så jag kunde hinna med allting jag behöver göra!

Pratade med min kära Pappa precis och han lät som ett barn på julafton!
Han ska nämligen få hämta båda sina fina barnbarn på fritids och dagis imon!=)
- Vart hämtar jag stor? den första byggnaden? är det samma klassrum? Lilleman, är det samma som där stor gick? samma hus? vilken tid sa du exakt? (man får ju inte komma försent för det gör ju verkligen ALDRIG jag *skratt*)
Men nu har han nog koll på läget...
Stolta morfar kan strutta till rätt ställe och förhoppningsvis komma hem med rätt barn=)

Katten ligger och snarkar i vardagsrummet och jag hör henne ända hit - jag önskar att jag kunde lägga mig brevid och göra likdant men nej...NEJ NEJ NEJ...gissa vad jag ska göra?
....?....
Helt rätt, men vi säger det inte högt!
Det spelar ingen roll om jag är smart, så länge va det liksom inte roligt=)

O till mamma: jag vet i tusan om det har med just dina gener att göra=)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-10-14 12:41:17

Öh va vad är gen???(fniss)Det är tur att någon är smart iallafall. Men jag säger bara "lokalsinne" så behöver jag inte säga mer. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela