Mitt perfekta lilla kaos...

Nyss hemkommen ifrån...

Publicerad 2010-10-27 14:45:08 i Vardagligt,

...ett grupparbete i skolan!
Blöt?
Jo tack! Jäklar va det regnar ute!
Men humöret är på topp ändå...(iaf nu när jag äntligen fick komma ur mina pisseblöta jeans=))

Just nu handlar det vi håller på med i skolan om att leva i en hyperveklighet! Exempelvis sånna som handlar för pengar dom inte har för att på så vis visa upp sin "status".
Vi ska dra ett exempel ifrån lyxfällan som gick förra torsdagen...någon som såg det?
Där snackar vi smart brutta!!
Först framstod hon som världens bimbo som levde på sitt lilla guldkort!
Hennes drömmar gick ut på att bli miljonbåt försäljare och sen (givetvis) skådis i LA!!
Hahaha!!!
Idag fick jag veta att hon även är med i programmet "bartenderskolan".
När lyxfällan gick så nämde hon att hon bloggade!
Resultatet av allt detta:
Fanns det en baktanke med allt detta?
Har hon lyckats bli en liten kändis och leva glammigt som hon faktiskt ville?
För nu känner faktiskt folk igen henne och fler har börjat läsa hennes blogg!
Kanske inte nån dum bimbo ändå?
Är det så man "lyckas" numera?

Lustigt...

(ska leta upp hennes blogg nu=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela