Mitt perfekta lilla kaos...

Sådär ja, ni lär er =)

Publicerad 2010-10-12 08:17:40 i Vardagligt,

Nu kan alla som kommenterat min snygga brud klappa sig lite på axeln och känna sig duktiga=)
Maria kan klappa sig lite extra på axeln med tanke på hennes låååånga kommentar o det faktum att JA, det va jag som tog korten *hehe*
Hur mycket som var ren tur det behöver vi dock inte diskutera...
(Blev faktiskt förvånad själv när jag kom hem o tittade noga på korten)
Så något rätt måste jag ju ha gjort=)

Modellen heter Ida och är en kompis ifrån högstadiet!
Hon lämnade mig i sticket där ett tag genom att flytta till vårt grannland Norge men efter några år tog hon sitt förnuft till fånga och blev svensk igen!
Dessutom valde hon en stad inte långt ifrån mig, vilket betyder att jag genast gav henne en stjärna i kanten!

Nu ska det beställas kläder genom det kära internätet...
behöver trösta mig själv lite för jag är på uruselt humör!
Sen blir det:
Kaffe
Frukost nummer 2
O dom förbannade skolböckerna!

(stor kommer bli sååååå glad för lite brev!!!!!!!! ska inte säga någonting till henne utan det får bli en överraskning! Gud va smart av lärarna att ta med det som en del i undervisningen. Tummen upp för dom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela