Mitt perfekta lilla kaos...

Skit tv!

Publicerad 2010-10-05 22:33:37 i Vardagligt,

Jag som hade sett fram emot hösten...allt mys o framförallt allt bra som kommer på tv!!
Men tyvärr har det ju inte kommit nåt bra än?!?!?
Den är REN skit tv det som går nu!
Det enda vettiga är att scrubs har kommit igång igen!!
JAG ÄR LYRISK!!!!!!
Men det går ju inte hela tiden så vad ska jag göra däremellan?!
Känns som att mycket fokuserar på fylla, sex, tabbar o folk som gör bort sig!
Tycker man det är roligt så är ju utbudet rätt så stort men va f*n...
För mig då?
Jag skäms sååååå för folk som ställer upp på det där!
Det är verkligen 15 min berömmelse o sen kommer dom aldrig få sätta sin fot i tvrutan igen.

O kom nu inte o säg: "jamen desperate housewives kan du väl kolla på"
Ehhh...NEJ...(STORT NEJ)...
Hellre sitter jag o glor in i väggen...

Till tu amor: ja varför inte?
Men du kan ju glömma det där med hockey=)

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela